2e dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Frans Raaijmakers - WaarBenJij.nu 2e dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Frans Raaijmakers - WaarBenJij.nu

2e dag in Sydney

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

13 December 2014 | Australië, Sydney Central Business District

Vandaag de laatste dag in Sydney, morgenvroeg vertrekken we met de bus naar Blue Mountains waar we een wandeltocht van vier uur gaan doen.
Leuke dag gehad vandaag; het is prachtig weer hier, zo'n 25 graden. ( sorry)
Gister de binnenstad verkent, vandaag de baai erom heen.
Zijn met z'n zessen met een Ferry (boot) meegevaren en een tochtje langs de kust gemaakt.
Een Nederlands stel (tante van een medereiziger) hebben ons een dagje rond geleid.
Hebben lekker en veel teveel gegeten in een restaurant aan Bondi
Beach en zijn nu terug in het hotel.
Alles is hier big, dus ook de hoeveelheid eten wat je op je bord krijgt.
Ga nu mijn koffer pakken en nog wat drinken in de stad.

O ja, was ik gisteren nog vergeten in mijn verslag over de reis hier naar toe; wat je ziet op tv over de immigratiedienst is helemaal waar, we stonden met een mannetje of 300 voor 25 loketten waar er helaas maar 2 van open waren..
Na een uurtje of anderhalf wachten konden we eindelijk door, just relax zeggen ze hier dan.

Tot de volgende keer

• 13 December 2014 - 12:24

Jos Raaijmakers:

Hallo Frans,
    het ziet er allemaal mooi uit, lekker dat mooie weer. Hier is het erg slecht, veel regen en wind.
    Heb je last gehad van een jetlag?
    Hoe is het met het reisgezelschap? Bevalt het op deze manier en heb je al mensen ontmoet waar je een klik mee hebt?
    veel plezier en tot horens!

Groetjes je broer Jos

• 15 December 2014 - 22:16

Marjon Barten:

Hoi Frans! Leuk zo op de hoogte te blijven, met foto's . Had al eerder willen reageren maar vanwege onweer lag hier 5 dagen internet eruit. Maar dat is nu opgelost. Wacht je volgende berichtje rustig af. Ben benieuwd. Tot.....