Sydney - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Frans Raaijmakers - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Frans Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Frans raaijmakers

Blijf op de hoogte en volg Frans

12 December 2014 | Australië, Sydney Central Business District

Vandaag mijn eerste verslag vanuit Australië.
Na een lange vermoeiende reis aangekomen in Sydney;woensdagochtend vertrokken om 08.45 vanuit Oss naar Schiphol. Dit liep niet geheel volgens plan omdat de trein in Oss een paar minuten later vertrok met als gevolg dat we de aansluiting in Den Bosch hebben gemist.
Geen paniek, gewoon de volgende trein naar Schiphol en we zijn nog ruim op tijd..
Echter in Amsterdam een halte voor de eindbestemming ging de trein niet verder ivm een wisselstoring.
Waar zouden we zijn zonder de treinis de slogan van de NS..
Snel een taxi genomen en 45 euro armer toch nog aangekomen op Schiphol; een voordeel het was niet zo druk meer bij de incheckbalie.
De vliegreis naar Sydney verliep voorspoedig al is 22 uur zitten en 4 keer dezelfde magnetronmaaltijd iets teveel van het goede.
Donderdagnacht om 23.50 uur waren we eindelijk in ons hotel en is van het voorgenomen biertje niks meer terecht gekomen.
Om 01.00 uur proberen te gaan slapen met een rasechte Fries als kamergenoot.
4 uur later al klaar wakker ivm het tijdverschil van 10 uur.
Om 8 uur zijn we gaan ontbijten in de stad met een gedeelte van de groep en daarna de hele dag door Sydney geslenterd.
De eerste indruk is niet verkeerd; ik heb al een paar maatjes gevonden waar ik het goed mee kan vinden.
Zijn net nog met z'n vijven een paar biertjes wezen drinken en ga nu slapen.
Mijn verslagen zullen zeer onregelmatig zijn want WiFi is een behoorlijk probleem, maar ik doe mijn best.
Tot de volgende keer,
Groetjes Frans

• 12 December 2014 - 14:55

Dorien:

Zo zo dat was een hectisch begin, maar gelukkig is dat voorbij en ben je nu op de plaats van bestemming.
    Fijn dat je een fijne groep hebt, zal vast lukken.
    Leuk om zo wat van je te horen, we zijn toch benieuwd wat je allemaal gaat beleven.
    Geniet ervan en fleur vraagt of je al uggs gezien hebt?? Lekker belangrijk.
    Groetjes Dorien,fleur, pa en ma

• 12 December 2014 - 16:49

Wim Verkuijlen:

Hoi goed aangekomen goei gezelschap heelveel plezier geniet er van gr wim

• 12 December 2014 - 18:04

Peter:

Veel plezier en geniet ervan. Gr. Margret en peter

• 12 December 2014 - 20:44

Anja:

Hallo broertje,

Fijn dat we iets van je horen en dat je goed aangekomen bent. Wij zijn allemaal benieuwd wat je allemaal gaat beleven. Hoor graag binnenkort weer van je!
    Vele groetjes van de Bergjes!

• 12 December 2014 - 21:27

Jolanda:

Zo Frans, die reis was nog een hele onderneming. Gelukkig nu op de plaats van bestemming en in goed gezelschap. Leuk om je verhalen te lezen, zo blijven we je toch 'n beetje volgen. Geniet daar van het zonnetje, want hier valt het er met bakken uit...de regen! Groetjes van de buurtjes

• 13 December 2014 - 13:56

Yvonne Geert:

Heej Frans, leuk om te lezen dat je er al een draai aan hebt gegeven....... en dat al bij aanvang van de reis!!
    En een clubke waar je al een klik mee hebt is ook fijn.
    Wij wensen je veel plezier en hopen ook nog wat foto's te zien van wat je daar allemaal ziet en beleeft.
    Groetjes en we blijven je volgen
    Geert en Yvonne